#include <cstdio>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <bitset>
#include <algorithm>
#include <sstream>
#include <cstring>
#include <string>
#include <vector>
using namespace std;

#pragma warning(push)
#pragma warning(disable: 4996)

int goluriEchipa1, goluriEchipa2;
string numeEchipa1, numeEchipa2;

struct Echipa
{
	string nume;
	int goluri;
	int puncte;
};

Echipa echipa1, echipa2, echipa3, echipa4;
vector<Echipa> echipe;

bool comparaEchipe(Echipa const &a, Echipa const &b) {
	if (a.puncte > b.puncte)
	{
		return true;
	}
	else if (a.puncte < b.puncte)
	{
		return false;
	}
	else // egale
	{
		if (a.goluri > b.goluri)
			return true;
		else if (a.goluri < b.goluri)
			return false;
		else // egale
		{
			if (a.nume < b.nume)
				return true;
			else
				return false;
		}
	}
}

int main()
{
	freopen("test.in", "r", stdin);
	freopen("test.out", "w", stdout);

	echipa1.goluri = 0;

	echipa2.goluri = 0;

	echipa3.goluri = 0;

	echipa4.goluri = 0;

	// primele 2 linii sunt pt initializare
	cin >> echipa1.nume >> echipa2.nume >> goluriEchipa1 >> goluriEchipa2;
	echipa1.goluri = goluriEchipa1;

	echipa2.goluri = goluriEchipa2;

	if (goluriEchipa1 > goluriEchipa2)
	{
		echipa1.puncte = 3;
		echipa2.puncte = 0;
	}

	if (goluriEchipa1 < goluriEchipa2)
	{
		echipa1.puncte = 0;
		echipa2.puncte = 3;
	}

	if (goluriEchipa1 == goluriEchipa2)
	{
		echipa1.puncte = 1;
		echipa2.puncte = 1;
	}

	cin >> echipa3.nume >> echipa4.nume >> goluriEchipa1 >> goluriEchipa2;

	echipa3.goluri = goluriEchipa1;

	echipa4.goluri = goluriEchipa2;

	if (goluriEchipa1 > goluriEchipa2)
	{
		echipa3.puncte = 3;
		echipa4.puncte = 0;
	}

	if (goluriEchipa1 < goluriEchipa2)
	{
		echipa3.puncte = 0;
		echipa4.puncte = 3;
	}

	if (goluriEchipa1 == goluriEchipa2)
	{
		echipa3.puncte = 1;
		echipa4.puncte = 1;
	}

	for (int i = 0; i < 4; ++i)
	{
		cin >> numeEchipa1 >> numeEchipa2 >> goluriEchipa1 >> goluriEchipa2;

		if (goluriEchipa1 > goluriEchipa2)
		{
			if (echipa1.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa1;
				echipa1.puncte += 3;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa1;
				echipa2.puncte += 3;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa1;
				echipa3.puncte += 3;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa1;
				echipa4.puncte += 3;
			}

			// adaugam golurile pt echipa2
			if (echipa1.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa2;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa2;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa2;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa2;
			}
		}

		if (goluriEchipa1 < goluriEchipa2)
		{
			// adaugam golurile pt echipa1
			if (echipa1.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa1;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa1;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa1;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa1;
			}

			// updatam echipa2
			if (echipa1.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa2;
				echipa1.puncte += 3;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa2;
				echipa2.puncte += 3;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa2;
				echipa3.puncte += 3;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa2;
				echipa4.puncte += 3;
			}
		}

		if (goluriEchipa1 == goluriEchipa2)
		{
			// adaugam golurile pt echipa1
			if (echipa1.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa1;
				echipa1.puncte += 1;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa1;
				echipa2.puncte += 1;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa1;
				echipa3.puncte += 1;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa1)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa1;
				echipa4.puncte += 1;
			}

			// updatam echipa2
			if (echipa1.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa1.goluri += goluriEchipa2;
				echipa1.puncte += 1;
			}

			if (echipa2.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa2.goluri += goluriEchipa2;
				echipa2.puncte += 1;
			}

			if (echipa3.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa3.goluri += goluriEchipa2;
				echipa3.puncte += 1;
			}

			if (echipa4.nume == numeEchipa2)
			{
				echipa4.goluri += goluriEchipa2;
				echipa4.puncte += 1;
			}
		}
	}

	echipe.push_back(echipa1);
	echipe.push_back(echipa2);
	echipe.push_back(echipa3);
	echipe.push_back(echipa4);

	// sortam dupa puncte
	sort(echipe.begin(), echipe.end(), comparaEchipe);

	cout << echipe[0].nume << endl;
	cout << echipe[1].nume << endl;
	cout << echipe[2].nume << endl;
	cout << echipe[3].nume;

	return 0;
}


#pragma warning(pop)